pátek 25. března 2016

The Daring Bakers - odvážní pekaři

Ráda peču, a protože mě nebaví pročítat si mámy vlastnoručně psanou kuchařku (a hlavně to po ní nepřečtu), hledám si recepty na internetu. Před několika lety jsem narazila na blog Chez Lucie. Zaujala mě výzva The Daring Bakers. Pro ty, kteří neví co to je, se to pokusím trochu přiblížit. Každý měsíc jeden z odvážných pekařů nebo pekařek vymyslí recept a ostatní ho musí upéct a pak svůj výsledek publikovat. Dlouho jsem sbírala odvahu se přihlásit a jeden večer (hádám, že jsem se měla něco učit, a dělala jsem všechno ostatní, abych trochu oddálila školu) jsem se konečně zaregistrovala. Abych mohla svoje více či méně povedené výtvory ukázat světu, založila jsem si tenhle blog. Takže se těším na svojí první výzvu, držte mi palce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat